Som privatkunde har du 14 dages fuld fortrydelsesret fra den dag, du modtager ordrebekræftelsen på e-mail.
Du skal - såfremt du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret - inden fristens udløb sende ordrebekræftelsen retur til os på mailadressen: tryusaps@gmail.com
Du behøver ikke at oplyse om, hvorfor du fortryder købet. Såfremt du har gjort brug af fortrydelsesretten i tide og har returneret ordrebekræftelsen, vil Tryus Aps hurtigst muligt tilbagebetale det beløb, som du har betalt for værdibeviset. Vi tilbagefører beløbet til det betalingskort, som værdibeviset er blevet købt med.
Hvis varen er leveret så skal den returneres til Tryus Aps før udbetalingen sker.
Bytte og returnering
Skulle du fortryde købet, kan enhver vare returneres indenfor 14 dage fra den dato, du har modtaget varen. Hvis du fortryder dit køb, skal du returnere varen i samme stand, emballage og mængde, som da du modtog den. Du skal selv betale fragten for varer, der returneres. Det betalte beløb krediteres din konto indenfor 7 dage.
For at sikre, at du hurtigt får pengene tilbage, kan du vedlægge information om dit navn, faktura-/ordrenummer, reg. nummer, kontonummer og at du ønsker pengene retur, evt. skrevet på en kopi af fakturaen/ordrebekræftelsen. Tryus Aps benytter følgende fragtfirmaer: GLS, Post Danmark og Danske Fragtmænd.
Reklamation
Der gives efter købeloven en reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet som er opstået 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning at disse mangler ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen.
Hvis varen er behæftet med en mangel er kunden berettiget til at kræve omlevering. Det vil sige, at man kan kræve en ny vare fremsendt som erstatning for den, der reklameres over. Dette forudsætter at reklamationen er berettiget, samt at omleveringen ikke medfører urimelige omkostninger for Tryus Aps.
Du skal reklamere inden rimelig tid efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder anses reklamationen altid for værende rettidig. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget.
Online-klagenævn
Link til: online dispute resolution (online-klageløsning)